Sağlığınız için #evdekalın.

Gönderen Konu: Mod Destek Hattı  (Okunma sayısı 18852 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı karekato12

  • Doktor
  • *
  • İleti: 45
  • Yeni bir üyeyim.
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #100 : 26 Ağustos 2015, 17:02:24 »
http://i.imgur.com/Fsssjhm.jpg arkadaşlar bu resimdeki osmanlı askerlerini oluşturduğum bir ülkeye nasıl ekerim
 

Çevrimdışı karekato12

  • Doktor
  • *
  • İleti: 45
  • Yeni bir üyeyim.
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #101 : 02 Eylül 2015, 10:45:44 »
gerek kalmadı yaptım
« Son Düzenleme: 02 Eylül 2015, 10:45:59 Gönderen: karekato12 »
 

Çevrimdışı Ecdad Computer

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #102 : 06 Aralık 2016, 21:48:09 »
Bütün dünyayı keşfedebileceğimiz bir event nasıl hazırlanır? Yeni oluşturduğum tech. group şu an hiçbir yeri bilmiyor.
Son disket bozulduğunda, son kartuş kırıldığında, son kaset yırtıldığında, milenyum adamı DVD'nin yenilebilir bir şey olmadığını anlayacak.
 

Çevrimdışı TürkHan

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #103 : 09 Mart 2017, 21:36:18 »
Bir tane ülke oluşturdum fakat bazı yerlerde TRK_ADJ diye geçiyor ne yapmam lazım bir de ben ülkeyi başka bir ülke ile ittifak yapmak istiyorum (tarih seçerken ittifak gözüksünler yani) bunu nasıl yapabilirim ?
« Son Düzenleme: 10 Mart 2017, 21:37:43 Gönderen: BatuHqn »
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?
 

Çevrimdışı Okeanos

  • Öğrenci
  • *
  • İleti: 2
  • Yeni üye oldum.
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #104 : 29 Kasım 2017, 19:16:37 »
Oncelikle Selamun aleykum

Bana hazır mod paketi ayarlayabilirmisiniz Birtane atmıssınız lınk bozuk sımdıden tesekkurler  tbrk* tbrk* tbrk* tbrk*
 

Çevrimdışı TitanBey™

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #105 : 19 Aralık 2017, 17:20:45 »
@BatuHqn history klasörünün içine diplomacy klasörü oluştur sonra gerçek oyundan kopyala history nin içindekilerden.
Daha sonra onun içinden vassal , march , royal marriege , alliance imzalayabiliyorsun
Savaşlar ise Wars dan ama biraz detaylı
 

Çevrimdışı TürkHan

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #106 : 19 Aralık 2017, 18:00:49 »
@BatuHqn history klasörünün içine diplomacy klasörü oluştur sonra gerçek oyundan kopyala history nin içindekilerden.
Daha sonra onun içinden vassal , march , royal marriege , alliance imzalayabiliyorsun
Savaşlar ise Wars dan ama biraz detaylı
Hocam ben sorunu çözdüm çok oldu ama yinede teşekkürler.
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?
 

Çevrimdışı Furkan 65

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #107 : 19 Aralık 2017, 18:01:58 »
Bu oyunun kodlaması Hoi4'e benziyor mu?
"Ben senin için bir kere ölmeyi değil
Yaşayarak her gün ölmeyi seçtim
Senin aşkın bir kere ölmeyi hak edecek kadar küçük değil ki..."
 

Çevrimdışı TürkHan

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #108 : 19 Aralık 2017, 18:16:03 »
Bu oyunun kodlaması Hoi4'e benziyor mu?
Evet. Ben önce Eu'ya başladığımdan ilk onun modlamasını öğrendim. Hoi için rehberine baktığımda "ben bunları biliyormuşum" demiştim.
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?
 

Çevrimdışı Furkan 65

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #109 : 19 Aralık 2017, 18:18:40 »
Bir bakayım şu oyuna o zaman.
"Ben senin için bir kere ölmeyi değil
Yaşayarak her gün ölmeyi seçtim
Senin aşkın bir kere ölmeyi hak edecek kadar küçük değil ki..."
 

Çevrimdışı Stalker

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #110 : 19 Aralık 2017, 21:22:41 »
Ben şimdi eu4 modlamaya çalışsam  (tecrübe için) ho4 mod yapmaya çalışsam daha mı kolay gelir?
@BatuHqn
 

Çevrimdışı TürkHan

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #111 : 19 Aralık 2017, 21:24:50 »
Ben şimdi eu4 modlamaya çalışsam  (tecrübe için) ho4 mod yapmaya çalışsam daha mı kolay gelir?
@BatuHqn
Hocam bana öyle geldi. Çünkü oyundaki çok açık ayrıntılar dışında nerdeyse hiçbir kodlama farkı yok.
Selimi boğdurup Mustafayı tahta geçirebilirmiyiz?
 

Çevrimdışı Furkan 65

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #112 : 19 Aralık 2017, 21:51:40 »
Ben biraz bakındım bir kaç farklı dosya dışında pek fark yok.
"Ben senin için bir kere ölmeyi değil
Yaşayarak her gün ölmeyi seçtim
Senin aşkın bir kere ölmeyi hak edecek kadar küçük değil ki..."
 

Çevrimdışı Furkan 65

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #113 : 22 Aralık 2017, 20:47:41 »
Kurulabilir devletleri nasıl ayarlıyoruz?
"Ben senin için bir kere ölmeyi değil
Yaşayarak her gün ölmeyi seçtim
Senin aşkın bir kere ölmeyi hak edecek kadar küçük değil ki..."
 

Çevrimdışı ilkeryus

  • Uzman Doktor
  • *
  • İleti: 52
  • Fransa
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #114 : 22 Aralık 2017, 23:18:40 »
Kurulabilir devletleri nasıl ayarlıyoruz?

Decisions olması lazım. Diğer kurulabilir devletlere bakabilirsin.
 

Çevrimdışı Furkan 65

Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #115 : 23 Aralık 2017, 10:01:19 »
Bulsam bakacağım.
"Ben senin için bir kere ölmeyi değil
Yaşayarak her gün ölmeyi seçtim
Senin aşkın bir kere ölmeyi hak edecek kadar küçük değil ki..."
 

Çevrimdışı dark06mrt

  • Uzman Doktor
  • *
  • İleti: 92
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #116 : 20 Ocak 2018, 04:22:18 »
Müslüman devletlere pu ve daha fazla advisor türü eklemek istiyorum.Nasıl yapabilirim?
olm amerikada kızlar teklif ediyomuş lan
                          -Kristof Kolomb
 

Çevrimdışı thorunkilici

  • Öğrenci
  • *
  • İleti: 3
  • Yeni üye oldum.
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #117 : 21 Mayıs 2020, 23:14:41 »
Osmanlı ile Rûm kurmak için TurkishNation.txt decisionunu şu şekilde değiştirdim ama yine de olmuyor. Tam olarak neyi eksik/yanlış yapıyorum acaba?
(Potantialdeki NOT = { tag = TUR } ve Allowdaki NOT = { exists = TUR } satırlarını sildim)



Kod: [Seç]
country_decisions = {


turkish_nation = {
major = yes
potential = {
normal_or_historical_nations = yes
was_never_end_game_tag_trigger = yes
NOT = { has_country_flag = formed_rum_flag }
OR = {
ai = no
is_playing_custom_nation = no
}
NOT = { exists = RUM }
NOT = { tag = HLR }
NOT = { tag = PAP }
NOT = { tag = BYZ }
NOT = { tag = RUS }
NOT = { tag = PRU }
NOT = { tag = ENG }
is_emperor_of_china = no
primary_culture = turkish
is_colonial_nation = no
OR = {
is_former_colonial_nation = no
AND = {
is_former_colonial_nation = yes
ai = no
}
}
}
provinces_to_highlight = {
OR = {
province_id = 151 # Constantinople
province_id = 316 # Iznik
province_id = 323 # Konya
province_id = 326 # Ankara
province_id = 329 # Sivas
province_id = 331 # Erzurum
province_id = 2301 # Kayseri
province_id = 4312 # Eskeshehir
}
OR = {
NOT = { owned_by = ROOT }
NOT = { is_core = ROOT }
}
}
allow = {
is_at_war = no
is_subject = no #Cannot even be a tributary
is_nomad = no
religion_group = muslim
NOT = { exists = RUM }
NOT = { exists = BYZ }
owns_core_province = 151 # Constantinople
owns_core_province = 316 # Iznik
owns_core_province = 323 # Konya
owns_core_province = 326 # Ankara
owns_core_province = 329 # Sivas
owns_core_province = 331 # Erzurum
owns_core_province = 2301 # Kayseri
owns_core_province = 4312 # Eskeshehir
}
effect = {
change_tag = RUM
RUM = {
if = {
limit = {
NOT = { government = monarchy }
}
change_government = monarchy
}
add_government_reform = ottoman_government
}
remove_non_electors_emperors_from_empire_effect = yes
if = {
limit = {
NOT = { government_rank = 2 }
}
set_government_rank = 2
}
anatolia_region = {
limit = {
NOT = { owned_by = ROOT }
NOT = { is_core = ROOT }
}
add_permanent_claim = RUM
}
add_country_modifier = {
name = "centralization_modifier"
duration = 7300
}
if = {
limit = { has_custom_ideas = no }
country_event = { id = ideagroups.1 } #Swap Ideas
}
add_prestige = 25
set_country_flag = formed_rum_flag
}
ai_will_do = {
factor = 1
}
ai_importance = 400
}

}

 

Çevrimdışı Túrin Turambar

  • Lord of CKII
  • Genel Moderatör
  • Yrd. Doçent Doktor
  • *
  • İleti: 1624
  • Beğenildi: 82 kere
  • Kronoloji, Aptallar tarihi.
    • Paradoxfan
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #118 : 22 Mayıs 2020, 00:19:25 »
Osmanlı bir endgame-tag'idir ve endgame tag'leri formable nation'ları kuramaz.

 
Sıralanan üye(ler) bu iletiyi beğendi: thorunkilici

Çevrimdışı thorunkilici

  • Öğrenci
  • *
  • İleti: 3
  • Yeni üye oldum.
Ynt: Mod Destek Hattı
« Yanıtla #119 : 22 Mayıs 2020, 00:25:56 »
Çok teşekkür ederim!
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.