Gönderen Konu: Paradoxfan Destek Sistemi Kullanımı  (Okunma sayısı 512 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı kerem1249

Paradoxfan Destek Sistemi Kullanımı
« : 12 Mayıs 2018, 17:29:16 »
Sevgili üyelerimiz,

Kısa süre önce Paradoxfan Destek Sistemi kullanıma sunulmuştur. Bu konumuzda sizlere nasıl kullanılacağı hakkında ince ayrıntılar açıklayacağız.

SORU 1: Birimler nedir?
Bilet gönderirken birimi doğru seçmek çok önemlidir. Birimler biletinizin kategorisini sınıflandırmaya yarar. Her birim bilet göndermeden önce kendine özel soruları yanıtlamanızı ister.
SORU 2: Temsilî Bilet nedir?
Bir başkası (nı temsilen) adına bilet göndermek isterseniz bu türde bir bilet gönderin.
SORU 3: Gizlilik Türü nedir?
Birimlere göre, gizli veya gizli değil olarak işaretli bilet göndermelisiniz. Bazı birimlerde gizli bilet göndermek yasaktır.
SORU 4: Birim Kuralları
Her birimin kendine has kuralları vardır, bunlara uymayacaksanız bilet göndermeyiniz. Kurallara aykırı biletler kalıcı olarak silinir.

Ekip Başvurusu Değerlendirme Kurulu Kuralları:
Gizli Değil ibareli bilet göndermek yasaktır.
Ekip Üyesi Alımları yokken bilet göndermek yasaktır.

İtiraz Dairesi Kuralları:
Gizli ibareli bilet göndermek yasaktır (ekip üyesi şikayeti veya yasal konular dışında)
İmla kuralları ve saygı kurallarına uymamak yasaktır.


Bu kurallar ve açıklamalara uymanızı isteriz.
İyi Forumlar.
« Son Düzenleme: 12 Mayıs 2018, 17:33:24 Gönderen: kerem1249 »
 

Çevrimdışı kerem1249

Ynt: Paradoxfan Destek Sistemi Kullanımı
« Yanıtla #1 : 16 Eylül 2018, 12:31:30 »
Paradoxfan Destek Sistemi kaldırılmıştır. Bunun yerine önemli konuları İletişim Sayfamız üzerinden bizlere bildirebilirsiniz.  
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.