Gönderen Konu: Power & Revolution-Geo Political Simulator 4 çıktı !  (Okunma sayısı 58274 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Arkadaşlar bence bir ingilizcesi iyi olan arkadaşa söyleyelim grup olarak felan rica edelim bişey yapabiliriz belki
 

Çevrimdışı FatihTr

İlk önce dil dosyalarının bulunması lazım çeviri için. Hadi bulduk diyelim dil dosyalarını ondan önce son sürüm oyun lazım o da kimsede yok.
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Son sürüm crack için rica fln edip ayarlayamaz mıyız?
 

Çevrimdışı BosnianTr

Kime rica edicez ve nasıl ?
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Bak ingilizceyi iyi bilip skidrowla iletişim kurabilecek(face kendi sayfası fln) birisini bulup ona skidrowa şöyle demesini isteriz"Paradoxfanda bu oyun ilgi ve merakla takıp ediliyor ancak parası yetmeyen oyuncular mahrum kalıyor skidrow olarak sizi seviyor ve sizden yardım istiyoruz(ilaç istiyoruz yani)"
 

Çevrimdışı efekan53

  • Vulnerarius
  • *
  • İleti: 376
Bunu yapmak dünyanın en basit işi ancak ilgilenme ihtimalleri büyük bir 'sıfır' maalesef.
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Olsun denemeye değer.
Edit:Oyun büyük kırılamayacak gibi zor oyun olsa haklısında basit gibi gözüküyor o yüzden diyorum.
« Son Düzenleme: 06 Kasım 2016, 02:39:39 Gönderen: mosta13 »
 

Çevrimdışı Saleh jaferli

  • Equites
  • *
  • İleti: 50
  • Türkler kim mi?
Korsan sürümü çıktımı?
 

Çevrimdışı eabdullahahmet

  • Köylü
  • *
  • İleti: 0
  • Yeni üye oldum.
Arkadaşlar sırf bu konu için siteye üye oldum bu oyunu oynayan ya da oynamaya çalışan sizlere teşekkür ederim çünkü bu tarz oyunları oynayanlar ülkemizde az her neyse ben bu oyunun hastasıyım fakat yama yapma gibi bişey bilmiyorum hem kendi sitesinden hemde steam dan 2 kere aldım bu oyunu isterim ki türkçe oynamak ama türkçe dili yok yama yapmayı bilen arkadaşlar benimle iletişime geçerse oyunun bilgilerini ilaçlarını veririm BEKLİYORUM
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Hem yama olursa bizde kullanırız bilmem ama yardim etmeye calisirim ayrica forum adina apmis oluruz fan kazaniriz lutfen yoneticiye iletin buraya üye çeksin.
 

Çevrimdışı Hertzoflar

  • Roma Askeri
  • *
  • İleti: 210
ilaç çıktı (oyun versiyonu 6.24) ;) bilmiyorum sitenin linkini versem sorun olurmu ama neyse zaten yanlış olursa moderatörler siler:

oyun linki : https://yadi.sk/d/X7KrO40gz6rhE

http://www.mediafire.com/file/75ml5rtf901mure/SmartSteamEmu+v1.4.1.7z buda smartsteamemulator için link

buda nasıl ilaçlandığını anlatan video:

https://www.youtube.com/watch?v=se1OECCObRY

edit: Link eklendi

Kurulum (Video dan birşey anlamayanlar için):
1-Oyunu indirdikten sonra herhangi biryere çıkartın oyunu
2-Smartsteamemu yu açın (SSElauncher.exe olarak geçer)
3-Oyunun _start.exe sini tutup SSE de açılan menüye sürükleyin
4-şimdi bir menu açılacak Gamesettings,Emulator setting vs (yanlışıkla kapatanlar smartsteamdaki __start.exe ye sağ tıklasın properties i seçsin)
5-Game Settings kısmında Game app ID yazan yerin yanına ''467520'' yapıştır.
6-Emulator Settingse gel ordanda SteamID kısmına oyunun steam mağzasına girerek kullanıcı yorumlarından herhangi bir kullanıcıyı seçip ID sini kopyalıyoruz (Browser (Chrome vs ) kullanmanız lazım )
7-Save diyip çıkıyoruz
« Son Düzenleme: 21 Kasım 2016, 19:27:58 Gönderen: Hertzoflar »
Silence is the best response to a fool..
 

Çevrimdışı BosnianTr

İlacı deneyen var mı ? Bunları istedikleri kadar düzeltsinler. Oyunun kendisinde saçmalıklar var.
1-)Türkiye'nin Uruguay'da neden ajanları olabilir ? Amaç nedir ?
2-)Oyundaki Suriye savaşında neden ülkelerin oralarda bir planları veya çıkarları yok ? Veya Ozgur Suriye ordusunu suanki gibi neden destekleyemiyoruz?
3-)Kürtlerin Kürt koridoru kurmak, abdnin ırak i bölmek, batının turkiyeyi bölmek , v.s gibi planları neden yok ?
Bunlara mantıklı cevap verebilecek olan var mı?
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Kardeşim bu tarihi hoi gibi oyun degil bu özgür bir oyun ayrica 1.sorununu degistirerek cözebilirsin hemen.
 

Çevrimdışı BosnianTr

Ben yapay zekanın Devlet gibi olmamasından bahsediyorum. Mesela Türkiye PKK ya kuzey ırakta neden müdahale etmiyor ?
Oyunda kendimi yalnız hissediyorum, sanki ai konu mankeni gibi boş boş duruyor gibi geliyor bana
 

Çevrimdışı paradox sever

  • Roma Askeri
  • *
  • İleti: 172
  • Republic of Türkiye.
Smart Steam Emu denilen yazılım ne kadar güvenilir beyler ? Yabancı bir forumda okudum adamın teki steam hesabımdaki oyunlar bloke oldu yazmış mümkün mü böyle bir şey ?
 

Çevrimdışı Hertzoflar

  • Roma Askeri
  • *
  • İleti: 210
Smart Steam Emu denilen yazılım ne kadar güvenilir beyler ? Yabancı bir forumda okudum adamın teki steam hesabımdaki oyunlar bloke oldu yazmış mümkün mü böyle bir şey ?
smartsteam kullanırken zaten steam açılmıyor

Ben yapay zekanın Devlet gibi olmamasından bahsediyorum. Mesela Türkiye PKK ya kuzey ırakta neden müdahale etmiyor ?
Oyunda kendimi yalnız hissediyorum, sanki ai konu mankeni gibi boş boş duruyor gibi geliyor bana
kuzey ıraktaki kamplar pkk kampı değil. Kürdistan kampları (şimdiki özerk kuzey kurdistan yani barzani fln) o yüzden oraya saldırırsan direk sana saldırıyor ırak
« Son Düzenleme: 22 Kasım 2016, 20:35:53 Gönderen: Hertzoflar »
Silence is the best response to a fool..
 

Çevrimdışı BosnianTr

Oyunda ainin kendimi yalnız hissettirmesi ?
 

Çevrimdışı Hertzoflar

  • Roma Askeri
  • *
  • İleti: 210
Oyunda ainin kendimi yalnız hissettirmesi ?
Ha evet bide o var fakat olay şu zorluk seviyesini yükselt özellike warmorgering bazı devletler birbirine giriyor fakat dediğin gibi national focus sistemi yok malesef bende yalnız hissediyorum gönül isterdiki hoi4 gibi olsun ama belli bu oyunu yapan 2-3 kişilik bir grup ve rulers of nationdan bu yana grafiksel ve optimizasyon alanında tek adım bile ilerleyememişler.O yüzden günde 15 dk oynayıp kapatıyom sürekli çünkü sıkıcı.
Silence is the best response to a fool..
 

Çevrimdışı mosta13

  • Führer und Reichskanzler
  • Tribunus Militus
  • *
  • İleti: 1378
  • Beğenildi: 2 kere
  • Sen kalk forum için o kadar çalış...
Valla ben baya götürüyorum ya bu oyunu şöyle oynamalısınız kendinizi devlet yönetir gibi hayal ederek oynayın ancak o şekilde yoksa düz mantıkta çekilmez.
Edit:Oyunu indirmek için başka link varmı?
« Son Düzenleme: 23 Kasım 2016, 19:40:19 Gönderen: mosta13 »
 

Çevrimdışı Hertzoflar

  • Roma Askeri
  • *
  • İleti: 210
Valla ben baya götürüyorum ya bu oyunu şöyle oynamalısınız kendinizi devlet yönetir gibi hayal ederek oynayın ancak o şekilde yoksa düz mantıkta çekilmez.
Edit:Oyunu indirmek için başka link varmı?
Malesef oyun ilaçlı olarak sunulamıyor malum yerlere onun için şimdilik böyle idare edin yeni birşey gelince haber veririm
Silence is the best response to a fool..
 

 

Foruma ilişkin her türlü bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.