Gönderen Konu: Anno 2205  (Okunma sayısı 1137 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Snykdel

  • İmperium
  • *
  • İleti: 2788
Anno 2205
« : 02 Temmuz 2015, 21:18:06 »
(Tekrardan tarihi[2+2+5] ile 9 rakamının çıktığı bir Anno oyunu)

Alıntı yapılan: PC Gamer, Dan Griliopoulos - http://www.pcgamer.com/anno-2205-preview/
Anno 2205 is from Ubisoft’s newest studio, BlueByte Mainz—however, BlueByte Mainz is also Related Designs, an old studio that’s worked on the Anno games since 1995. This is Ubisoft’s newest strategy sim—however, it’s also of the Anno series, and experimentation isn’t in its nature. This is a game about the future and a game of the past.

Anno 2205 follows directly on from the previous Anno, 2070, a futuristic city-builder damned by its appalling uPlay implementation. The setting is again the future, but another leap forward, with the moon once again within mankind’s grasp. The game has you as a corporate leader managing cities on both Earth and the moon.

Notably, Anno 2205 is focused on being ‘multi-session’ so players will gradually build cities all over the Earth and head to the moon to build outposts. All your resources—whether moon or Earth-based—can be traded between your cities, allowing for specialisation, like the new SimCity once promised. “This is the most believable game world that we think we’ve created so far.” says Dirk Riegert, Creative Director.

The world you build certainly looks very shiny—not as beautiful as the stylised tilt-shift of Cities: Skylines perhaps, but it has a love of detail all its own. There’s a rugged extremism to the seas rolling beneath sharp-cragged mountains and the virgin plains. That’s a welcome contrast to soulless modernity of its steel-and-glass housing, which could be straight out of the Richard Rogers school of architecture, and to the Usborne Futures design of its manufactories. The way construction bots are cast underground out of hot metal, the equatorial spaceport has a space elevator, desalination plants look like sea-surface flat turbines, flying cars are everywhere, and the Arks from Anno 2070 are being mined for their tech—it’s all nostalgically Arthur C. Clark.

Zaten fazlasıyla bilindik bir seri olduğu için anlatılmasının aksine görüntü odaklı gitmeyi düşünüyorum ilerki haberlerde:

(Tam boyutları için üzerlerine tıklayalım)

Ay kolonileştirilebilir
Daha önceki fütüristik oyunlarında yapılması gereken açık deniz barajları
Her Nat. Geographic alternatif uzay belgeselinde adı geçen Ay'a uzanan uzay asansörü
Adalar arası köprü
Gördüğüm üzere anakaraların da bulunduğu haritalar
Muhtemel denizaltı koloni sisteminin hâlâ oyunda bulunması

=

En kapsamlı Anno oyunu
« Son Düzenleme: 02 Temmuz 2015, 21:57:52 Gönderen: Snykdel »
 

Çevrimdışı TirollüDoruk

  • Yılın Editörü
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2126
  • Son Muhabir: Yandım Doruk
Ynt: Anno 2205
« Yanıtla #1 : 02 Temmuz 2015, 21:40:30 »
Biz yine eskiye dönerler klasik Anno havası alırız derken bunlar iyice cıvıttılar. 2070 hadi neyseydi ama 2205 nedir lan? Yok Ay'a gitme yok Ay'dan dönme Anno'yu bozar. 1800 yapsınlar ne güzel Sanayi Çağı filan buharlı zımbırtılarla uğraşalım hiç değilse. :(
 

Çevrimdışı fff7

Ynt: Anno 2205
« Yanıtla #2 : 02 Temmuz 2015, 21:48:43 »

Binaları değiştir bildiğin Cities Skylines
 

Çevrimdışı Augustinus

  • (Vatikan Müftüsü)
  • İmperium
  • *
  • İleti: 2466
Ynt: Anno 2205
« Yanıtla #3 : 02 Temmuz 2015, 22:52:40 »
Uzak geleceği oyunlara yansıtmak hiç mantıklı değil. Bana kalırsa hala en iyisi Anno 1404.
 

Çevrimdışı Snykdel

  • İmperium
  • *
  • İleti: 2788
Ynt: Anno 2205
« Yanıtla #4 : 02 Temmuz 2015, 23:14:13 »
1701 de çok güzeldi şimdi hakkını yemeyelim.
 

Çevrimdışı Re-Doom

  • Kaptan
  • *
  • İleti: 851
  • GeneralTzschück
Ynt: Anno 2205
« Yanıtla #5 : 02 Temmuz 2015, 23:19:05 »
Bu gelecekte kalsın.
wow, such protest, much democracy, very ban, wow.
 

 

Foruma ilişkin tüm bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 14 gün içerisinde yanıt verilecektir.