Gönderen Konu: Dil Eklentisi Crusader Kings II Çeviri Çalışması V2.0 Fix Çıktı!  (Okunma sayısı 154552 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Affedilmeyen

  • Soylu
  • *
  • İleti: 42
  • Kisi Sevdigi ile Beraberdir.
amacim seni kirmak degil
ama menude varsa reklam hakkindir ceviri yapip emek veriyorsun
ama her yerde reklam var gibi algiladim ben tepkilerden hatta oyunu kurup bakicaktim daha :)
Olmak Yada Olmamak..
 

Çevrimdışı FatihTr

Her yerde reklam yok sadece ana menüde altta var o kadar.
 

Çevrimdışı asau

  • Şövalye
  • *
  • İleti: 185
Bu reklam olayını neden abarttınız anlamadım, arkadaş adını girişe koymuşsa ne olmuş yani. Beğenmiyorsan silersin, sana ne gerekiyorsa onu kullanır gerisini kaldırıp atarsın. Hep reklam yapsa, adını yazsa ne olur, yazmasa ne olur diyeceğim ama demiyorum. Aslında bu çok önemli bir unsur. Çeviriyle ilgileneceğine, basit bir olguyla ilgilenmek hatadır, çünkü o yazı çeviren için en önemli teşvik unsurudur. Çeviri yapanın hevesini kırdın mı, bir çeviriyi engellediğini bilmemeli mı insan. Önemli olan çeviridir, kimin yaptığı, ne yaptığı, nasıl yaptığı, neler eklediği, neler çıkardığı gibi ayrıntılarla uğraşmak niye. Yalan da olsa, o kişiyi teşvik edici cümleler kuracağına, sanki para ile yaptırmış gibi bir de hesap sormak mı  :wall: Ben olsam çevirmenin teşvikini kıracak unsurları tartışanları hakaret kategorisine alır ve ban... evil*  neyse... otosansür...  gbr*
« Son Düzenleme: 08 Kasım 2014, 19:11:57 Gönderen: asau »
 

Çevrimdışı FatihTr

Sonunda anlayan biri.Çeviri yavaşladı biliyorum.Cunku 2 haftada 14 sınav olucam.Ama sınavlar bitsin size soz 1 aya diger sürümü yayınlayacak.
 

Çevrimdışı ozankral35

  • Senyör
  • *
  • İleti: 405
  • Never start a land war in Russia
Reklam yapması kadar doğal bir şey yok şuan , dediği gibi para kazanmıyor bir şey almıyor babamızın hayrına da çevirmiyor adam bari reklam yapsın :) Devam kardeşim bitsin çok duva edeceğim .
..............................................................
 

Çevrimdışı FatihTr

Eyvallah bitirmeye çalışıcam.
 

Çevrimdışı Zerstorer99

  • Köylü
  • *
  • İleti: 1
  • Yeni bir üyeyim.
Merhaba yamayi indirdim şifre istiyor şifre ne olduğunu biri söyleye bilirmi?
 

Çevrimdışı burak2327

  • Soylu
  • *
  • İleti: 45
Kardeşim canı gönülden kutluyorum seni yılmadan usanmadan çeviriyi 100% yapmaya çabaladigin için helal olsun
 

Çevrimdışı FatihTr

Sağolun şifre konuda yazıyor.
 

Çevrimdışı Plutarch

  • (Hasan.Macit)
  • Arşidük
  • *
  • İleti: 2034
Ellerinize sağlık.

Kod: [Seç]
                                                                             






 Allah'ım! Bu günde beni hoşnutluğuna götürecek bir kılavuz kıl bana; bu gün Şeytan'ı bana ulaştıracak hiçbir yol bırakma; benim yerleşeceğim ve rahat edeceğim yeri cennet kıl; ey arayanların hacetlerini yerine getiren -Rabbim-!
 

Çevrimdışı FatihTr

 

Çevrimdışı milkil97

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 7
  • Yeni bir üyeyim.
Kardeş eline sağlık. Bu arada sana teşekkür etmek istiyorum böyle bir yama yaptığın için. Kimin ne dediğini bakma çok güzel gidiyorsun :D. Birde sana iki şey sormak istiyorum yama hakkında. Yama Şu anda yüzde kaç bitmiş durumda. Birde ne zaman bitecek diye soracaktım. Bu arada sana kolay gelsin :)
 

Çevrimdışı FatihTr

Sagolun.Kesin bir tarih veremem.Ama 1 aya yeni sürümü cikarticam.Tüm Sword of İslam ve Charlemagne DLC'si cevrilmis olacak ve hatalari duzeltip cikartmayi planliyoruz.
 

Çevrimdışı Ghazi Yasin

  • Asil
  • *
  • İleti: 77
  • Osmanlı Torunu-Steam Ghazi40-
Merhaba ben kısa bir süre kullandım türkçe yamanızı. Bazı bölge isimlerinin -mesala Antakya yı Antep olarak çevirmişsiniz  :sick2:- hatalı olduğunu gördüm.Umarım bu hataları düzelterek yeni versiyon çalışmalarınız devam eder. tbrk*
 

Çevrimdışı FatihTr

Hatalarımı bana mesaj olarak atabilirsiniz diğer versiyonda düzgün olarak çıkar.
 

Çevrimdışı darklovesick

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 5
  • Kayı Boyu
Resimlere bakıldığında gördüğüm bir sıkıntı var ki

Sultan Orhan'ın üstündeki topuzlu saç neden var asıl sorunlardan bir tanesi o
 

Çevrimdışı Augustinus

  • (Vatikan Müftüsü)
  • Arşidük
  • *
  • İleti: 2466
Eski versiyonlarda olan bir bug.
 

Çevrimdışı FatihTr

Onun benle alakasi yok oyun hatasi o.
 

Çevrimdışı darklovesick

  • Burjuva
  • *
  • İleti: 5
  • Kayı Boyu
Onu bir düzeltirseniz  daha makbule geçer eski bir turkce yama indirdim bu siteden fakat sultan orhanin resmi ak gandalf gibi saçlar uzun :)
 

Çevrimdışı Kurt Knispel

  • Arşidük
  • *
  • İleti: 5353
Oyunu tekrar yükleyip bir deneyeceğim çeviriyi.
 

 

Forumdan uzaklaştırmalara itiraz, yasal talepler veya uygunsuz içerik bildirimlerinizi İletişim Sayfamız üzerinden yapabilirsiniz. 3 gün içerisinde yanıt verilecektir.